ASZF

 

Vásárlással kapcsolatos információk

 

- Garancia

- szállítási feltételek, határidő, költségek, átvételi lehetőségek

- fizetési módok

- elállás jog

- egyéb jogi tudnivalók

- adatkezelési tájékoztató!

- egyéb, fontosnak vélt információk

 

------------------------------------------------------------------

 

Megrendelés menete:
1. A kiválasztott terméke(ke)t, tegye a kosárba, a KOSÁRBA gombra kattintva.
2. Az oldal felső területén kattintson a kosár gombra, pl.: "(1) termék" felirat látható rajta.
3. Kövesse a lépéseket, az ott megjelenő utasításokat, töltse ki figyelmesen a megrendelési adatlapot lépésenként.
4. Az ASZF és az Adakezelési tájékoztató megismerése, és annak elfogadása kötelező. Kérjük, elolvasás után a jelölőnégyzetbe kattintva fogadja el ezeket.
5. Kattintson a "MEGRENDELÉS KÜLDÉSE" gombra.
6. A megadott e-mail címre azonnal küldünk egy értesítést, amely arról tájékoztatja Önt, hogy megrendelését felvettük.

Megrendelések feldolgozása: munkanapokon 12-19. óra között.

Előfordulhat, hogy a rendelt termék a megrendelés előtt vagy alatt elfogyott, ebben az esetben e-mail-ben, vagy telefonon jelezzük azt.

 

Kiszállítás

  • Házhozszállítás

Webáruházunkban az alábbi fizetési módok közül választhat (opcionális!)

  • utánvét készpénzzel

 

Fizetési módot a rendelés leadásakor a kosárban /megrendelőlapon választhat.

 

(Fizetési mód részletezve pl.: Utánvét
Fizetés készpénzzel történik, a futárnak az áru átvételének időpontjában (az átvett áru értéke + kiszállítás díja). A fizetendő összegről a megrendelés elküldésekor pontos információt kap a vásárló, emlékeztetőül e-mail értesítést kap a megadott e-mail címére a rendelt termékekről, azok értékéről, a kiszállítás díjáról valamint az átvételkor fizetendő végösszegről.)

 

 

Szállításra vonatkozó információk >>

Adatkezelési tájékoztató >>

 

Általános szerződési feltételek - Feltöltés alatt!

 

Szolgáltatóra / webáruház üzemeltetőjére vonatkozó adatok:

(cégnév, székhely, levelezési cím, e-mail cím, adószám, telefonszám, bankszámlaszám, számlavezető bank, adatkezelési nyilvántartási szám)

 

Szolgáltatás / megrendelésre vonatkozó információk:

 

A megrendelések felvétele a .... webáruházban (kizárólag) elektronikus úton lehetséges a webáruház felületén, a kosárba rakás gombbal, a kosár adatainak kitöltésével. Telefonon, e-mailben ... stb. a szolgáltató (eladó) nem fogad el / elfogad megrendeléseket. A megrendelés részleteit, a rendeléssel kapcsolatos tájékoztatást a szolgáltató elektronikus formában küldi a megrendelő részére.

 

Amennyiben a megrendelt termék nem áll rendelkezésre / eladó nem tudja szállítani, abban az esetben......

 

A megrendelés leadása még nem minősül szerződéskötésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható, melyre elektronikus levélben van lehetőség. A felek közötti szerződés az áru megvásárlása során jön létre.

 

A távollévők között létrejött szerződést a szolgáltató (eladó) iktatja, jogszabályban meghatározott ideig őrzi azt.

 

A személyesen, üzletben történő átvétel nem minősül távollévők között megkötött szerződéskötésnek. (?)

 

Az elállás jogára vonatkozó szabályozást a 45/2014. (II.26) kormányrendelet tartalmazza.

 

Az átvételi időpont a futártól való átvétel időpontja.

 

Elállási jog gyakorlása esetén a vásárló saját költségén kell, hogy a szolgáltató (eladó) részére visszaküldje a sértetlen terméket, a számlával, vagy annak másolatával. Visszáru cím: .... Utánvéttel visszaküldött csomag esetén... (van lehetőség / nincs lehetőség). ((Ha a termék sérült a vevő köteles a keletkezett kárt a szolgáltatónak megtéríteni)
A 17/1999 (II. 5.) Kormányrendelet értelmében az utánvéttel történő vásárlás esetén az áru vásárlásától 14 napon belül elállhat. Az elállás jogát az áru átvételének napjától gyakorolhatja.

 

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a ptk-ban és a 49/2003. (vii.30.) gkm rendeletben foglaltak az irányadóak.

 

Hibás, szállítás során sérült termék (árucikk) esetén az eladó a terméket díjmentesen kicseréli, vagy a vásárló elállhat a vásárlástól.

 

A szolgáltató nem vállal felelősséget önhibáján kívüli késésért, információk elvesztéséért, rendelés nem teljesítéséért.

 

Amennyiben panaszos ügyét nem sikerül a szolgáltatóval rendeznie, panaszával fordulhat a ... Békéltető Testülethez (cím, tel.)